loading...
باشگاه شوتوکان کاراته گلشهر
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر حسین البرز در تاریخ 1392/02/26 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

نگاهی از زاویه ای دیگر به طبقه بندی افراد جامعه ی کاراته ی ایران


بنا به وضعیت کاراته در ایران از ابعاد مختلفی مانند: فنی، اقتصادی، حرفه ای و ... که باعث قرار گرفتن در جاده سراشیبی آشکار به دلایل متعددی مثل: حرفه ی رسمی به حساب نیامدن از نظر قانونی و عرفی، عقب ماندن از ورزشهای دیگر به چندین دلیل، المپیکی نشدن کاراته، تعدد سبکی، نداشتن بودجه کافی، مسائل حاشیه ای، آسان شدن اخذ درجات در مقایسه با حدود سی سال قبل و ... که اشاراتی به این موارد در مقالاتی از وبلاگ گردیده است؛ گروه بندی بسیار مختصری را به صورت عنوانوار از نظر میزان، دلایل و سطح انگیزشی و علاقه، برای افراد تشکیل دهنده ی جامعه ی کاراته ی ایران تقدیم میدارم:

1- گروهی که کاراته را به عنوان یک حرفه ی اصلی مانند: مربیگری، داوری و قهرمانی در این زمینه دنبال نموده و درآمد خوبی را از این راه کسب مینمایند.

2- طبقه ای که کاراته شغل اصلی آنها نبوده؛ درآمد و امرار معاش آنها بیشتر از راهی به غیر از مربیگری، داوری و قهرمانی در حیطه ی کاراته میباشد و کاراته حرفه ی دوم آنها به حساب می آید.

3- دسته ای که کاراته را فقط به عنوان یک ورزش و سرگرمی دنبال نموده؛ هیچ درآمدی از این راه نداشته و معمولاً حتی در جریان چالشها و مسائل کاراته نیز نمیباشند.

4- این طبقه خود به دو گروه فرعی تقسیم میگردد:
الف: دسته ای که از عاشقان و متعصبان کاراته بوده و هستند، و در عین حال نه تنها درآمدی از این راه کسب نمی نمایند و راه امرار معاش دیگری نیز پیدا ننموده اند، بلکه حتی علیرغم وضعیت مالی نامناسب به خاطر کاراته هزینه نیز نموده و مسائل و مشکلات آن را پذیرفته و تحمل مینمایند.
ب: این گروه در حقیقت همان طبقه ی نوع میباشند که در ابتدا و در طول سالها از متعصبان و عاشقان کاراته بوده اند؛ ولی به دلایل متعددی مانند: وضعیت نامساعد اقتصادی خود و جامعه، نداشتن حداقل درآمد از کاراته علیرغم هزینه نمودن در زمینه های مختلف کاراته (شهریه ی کلاسهای آموزشی، مربیگری، داوری، ورودیه ی شرکت در مسابقات و ...)، بدست نیاوردن شغل دیگری و اجباراً ادامه دادن کاراته (مربیگری، داوری) به امید کسب درآمد، تحمل مسائل حاشیه ای-مالی-خانوادگی و ...، نداشتن هزینه ی اعزام برای شرکت در مسابقات سبکی کاراته و ارتقاء و آزمون داوری درجات آسیایی و جهانی و ...؛ پس از سالها فعالیت شبانه روزی در کاراته، دلسرد و بی تفاوت شده و حتی 180 درجه تغییر وضعیت داده و از کاراته متنفر گشته اند.

نتیجه:

* گروه اول به دلیل اینکه کاراته تنها شغل و حرفه ی آنها میباشد و از این راه کسب درآمد خوب و مناسبی دارند؛ طبیعی است که علیرغم اطلاع و آگاهی کامل از مشکلات روزافزون کاراته ایران؛ همیشه به کاراته و سبک خود تعصب نشان داده و به همین کار ادامه خواهند داد.
* گروه دوم با توجه به اینکه شغل و درآمد اصلی آنها از کاراته نبوده و مربیگری و داوری کاراته برای آنها در جایگاه دوم قرار دارد؛ آنها نیز علیرغم اطلاع و آگاهی کامل از مشکلات روزافزون کاراته ایران؛ همیشه به کاراته و سبک خود تعصب نشان داده و به همین کار ادامه خواهند داد.
* گروه سوم چون از راه کاراته هیچ درآمدی نداشته و اصولاً به کاراته به عنوان یک شغل نگاه نمیکنند و فقط برای ورزش و سرگرمی به تمرینات کاراته میپردارند؛ بنابر این از مشکلات و مسائل کاراته تا حدود زیادی برکنار بوده و در صورت آگاهی نیز برای آنها اثری نخواهد داشت. پس آنها نیز به کاراته ادامه داده و از کاراته تعریف و تمجید مینمایند.
* حداقل 90 درصد گروه چهارم به دلایل مختلفی مانند: مشکلات خانوادگی، اقتصادی، مالی، نداشتن شغل دیگری به غیر از کاراته، مسائل حاشیه ای و ...؛ به تدریج به گروه تبدیل شده؛ ناامید، مأیوس و متنفر از کاراته خواهند شد. این طبقه را میتوان تیره بخت ترین و شکست خورده ترین اقشار جامعه ی کاراته ایران دانست؛ چرا که پس از سالیان سال تمرین جدی و مستمر در کاراته، از آن دلسرد گشته و فقط کوهی از مشکلات زندگی اعم از اقتصادی، خانوادگی و ... نصیبشان شده است.

نویسنده: امیر حسین البرز (مربی و داور کاراته)

به نقل از وبلاگ : http://alborzrazmava.blogfa.com

این نظر توسط امیر حسین البرز در تاریخ 1392/02/26 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

*** آمادگی برای تدریس کاراته کنترلی سبک شوتوکان در مهدکودکها، مدارس، دانشگاهها، باشگاهها و ....- با حقوق ثابت ماهیانه ***
مربی: امیر حسین البرز
(دارای کمربند مشکی دان 5 از فدراسیون کاراته ایران- مربی درجه یک ملی کاراته- داور درجه ممتاز ملی کاراته- صاحب عناوین مختلف قهرمانی کاتا در سبکهای کنترلی کاراته)
شرایط، توضیحات بیشتر و شماره تماس در وبلاگ :
http://alborzrazmava.blogfa.com

این نظر توسط امیر حسین البرز در تاریخ 1392/02/26 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم همواره خود و خانواده ی بزرگوارتان سلامت و موفق باشید.

http://alborzrazmava.blogfa.com

http://alborzpopmusic.blogfa.com

شکلکشکلک

این نظر توسط امیر حسین البرز در تاریخ 1392/02/26 و 11:18 دقیقه ارسال شده است



اجرای موسیقی الکترونیکی


در استانهای تهران و البرز (کرج)


اجرای موسیقی الکترونیکی (آهنگهای با کلام و بدون کلام با فُرمت MP3- بدون خواننده ی زنده) به همراه درام سمپلها و افکتهای DJ، بر حسب مساحت مکان و نوع برنامه، با بعضی از تجهیزات و سیستمهایی مانند:

کیبورد ارنجر YAMAHA S910 (با توانایی پخش آهنگهای باکلام و بدون کلام با فُرمتهای MP3 و WAV)،
KORG MICRO SAMPLER (دارای افکتها، سمپلها و الگوهای DJ)،
KORG MINI KAOSSPAD2 (دارای صفحه ی لمسی، با توانایی پخش آهنگهای باکلام و بدون کلام با فُرمتهای MP3 و WAV، دارای افکتهای DJ)،
KORG KAOSSPAD3 (دارای صفحه ی لمسی، سینتی سایزر، دارای سمپلها، درام سمپلها و افکتهای DJ)،
سیستم تقویت صوتی 7 باند 850 وات واقعی پاناسونیک،
دو سیستم تقویت صوتی پرتابل میکرولب 78 وات و 64 وات واقعی،
پری میکسر 8 کانال یاماها،
کارت صوتی,24bit/192khz ICON
دو دستگاه رقص نور صوتی پرتابل چهار کانال مونو (هشت کانال استریو)،
لپ تاپ و
نرم افزارهای موسیقی.

برای تولدها و عروسی ها و نیز مراسم و جشنها در مهدکودکها، مدارس، دانشگاهها، مؤسسات آموزشی، مسابقات، باشگاهها، منازل و ....

میزان حق الزحمه ی مقطوع و ثابت، با توجه به عوامل مختلفی مانند: اجرا، مدت صرف شده و هزینه ی حمل و نقل و استهلاک تجهیزات مزبور، قیمت بروز وسایل مربوطه و ... برای هر روز برگزاری برنامه ی موسیقی بدون در نظر گرفتن زمان (از یک دقیقه تا دوازده ساعت)، مبلغ 600000 تومان (ششصد هزار تومان) میباشد.
یادآوری: ۵۰ درصد میزان حق الزحمه ی فوق الذکر ، حداقل یک روز قبل از اجرا، با ارائه ی رسید اخذ میگردد و مابقی آن بلافاصله پس از اتمام برنامه دریافت خواهد شد.


اجرا توسط: امیر حسین البرز


همراه: ۰۹۳۵۳۳۷۶۷۵۰

وبلاگ اجرای موسیقی الکترونیکی :
http://alborzpopmusic.blogfa.com



کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به همه رزمی کاران قبل از هرچیزی از استاد عزیزم سنسی فصاحت واسه همه زحماتش تشکر می کنم واین وبلاگو بهش تقدیم می کنم این باشگاه درحال حاضر زیرنظرسنسی فصاحت(دان4)درحال فعالیت است اوس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما چه ورزش رزمی کار می کنید؟
    سوگند نامه

    ۱- ما جسم و دل خود را پرورش میدهیم تا روحی استوار و نا متزلزل داشته باشیم.

    ۲- راه راستین مبارزه را میپیماییم تا همواره حواس و روح خود را اماده نگهداریم.

    ۳- با قدرتی راستین میکوشیم تا روح فروتنی را در خود به وجود اوریم.

    ۴- ما نهایت فروتنی را رعایت کرده و به درجات بالاتر از خود احترام میگذاریم و از خشونت می پرهیزیم.

    ۵- ما همواره بیاد پروردگار تواناییم و هرگز موهبت انسان بودن را فراموش نخواهیم کرد.

    ۶- ما همواره در پرتو نور ایمان به عقل و قدرت میاندیشیم و خواستهای دیگر را از خود میرانیم.

    ۷- تا جان در بدن داریم ضوابط مربوط به کاراته را رعایت خواهیم کرد و میکوشیم تا به راه و هدف واقعی دست یابیم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 1,053
  • بازدید کلی : 39,941
  • کدهای اختصاصی